2015. május 21., csütörtök

NEXT és F&F 10 db - os PÓLÓ csomag 4-5 év 110 - Jelenlegi ára: 3 600 Ft


Eladó kislányom kinőtt pólóiból egy csomag.
10  db-t hirdetek ezen az aukción.
Sajnos 1 db képe lemaradt, pótlom.
A 8 db-t láthatod  a közös képen + a Charlie&Lola tunikás + utólag találtam még egy ilen méretűt (F&F rózsaszín muffinos)
Beleírt merete az összesnek 4-5 év, 110.
Az összeset újonnan vettem, rendeltem.
 Csak az én kislányom hordta.
Használt, szép állapotúak. A katicás nextek picit mosási bolyhibbak, a többire még ez sem jellemző. Hasznáélt, szép állapotúak szerintem.
1 éven keresztül hordottak kb (a de a lányomnak legalább 40 pólója van egy méretből - túklvásárlás eredményeképp)
A rózsaszín házikó + színes csíkos NEXT márkájú.
Hossz: 39-40 cm elöl, hátul 41-42 cm, lekerített - ez a csíkos. A rsz 1 cm-el rövidebb kb.
Vékony, nagyon puha pamut.
Sok katicás és rózsaszín katicás szintén NEXT.
4-5 év. H: 38-39 cm
Halvány  zöldes halacskás Dopo dopo, 110.
Ez csak 2-3 alkalommal volt használva, mikor vettem, már majdnem kicsi volt, de a lányom nem hagyta visszavinni, így teljesen újszerű : -)
H: 41 cm
Fehér-zöld Charlie és Lola tunika jellegű megkötős póló.
Hibátlan, 40-41 cm hosszú.
A többi 4 F&F márkájú.
Hosszuk 40-41 cm.
1 pink muffinos, 1 barack pillangós, 1 drapp flamingós és 1 nagyon halványzöld pillangós.
Szerintem ez egy jó kis csomag, jól jár vele aki megveszi. Vegyes színek, puha finom pamut anyagok.
Kikiáltási áron nézve 360 ft/ db (de fixen sem több 450 ft/Db-nál) és csupa márkás, jó állapotú póló. Nem drága : -)
Személyesen átvehető Gödöllőn lakcímen, illetve Bp, Örs-hév megálló fix időpontban 17 órakor munkanapokon előre megbeszélve.
Illetve szívesen postázom.
Súlya csomagolás nélkül 60 dkg
Ha bármi kérdés adódna, tedd fel bátran, köszönöm.



Jelenlegi ára: 3 600 Ft

Az aukció vége: 2015-06-10 12:14
. NEXT és F&F 10 db - os PÓLÓ csomag 4-5 év 110 - Jelenlegi ára: 3 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése