2015. január 29., csütörtök

Michael Kors Utazótáska gyönyörű termék akciós ár - Jelenlegi ára: 22 499 Ft

Michael Kors utazótáska. A képeken látható színekben rendelhető. Erős düftin vízálló anyag. Gyönyörű termék!
Szállítási feltételek: A termék külföldről érkezik a vásárló utalásának beérkezési napján kerül feladásra és 14-25 munkanap alatt érkezik meg a vásárlóhoz.  
Fizetési feltételek: Az utalásra 7 naptári napot tudok várni ha ennyi idő alatt nem érkezik meg az utalás a vásárlást semmisnek tekintem és elkészítem az értékelést, illetve a terméket újra indítom.
Megértésüket előre is köszönöm!   Vásároljon bizalommal!  
A termék gyönyörű jó áron adom érdemes várni rá. Akciós ár!          50X28X21cm.
EMS gyorsposta + 6660ft, szállítási idő 8-14munkanap. Ha ezt a szállítást választja azt kérem a megrendelésnél a szín megjelöléssel együtt írja be a megjegyzésrovatba.
A sima légipostai szállítás a vásárlónak nem kerül semennyibe azt én fizetem, ennél a szállítási módnál kisebb késés előfordulhat azért nem én vagyok a felelős, mert a szállítás folyamatába semmi beleszólásom nincs.


Jelenlegi ára: 22 499 Ft

Az aukció vége: 2015-02-18 15:04
. Michael Kors Utazótáska gyönyörű termék akciós ár - Jelenlegi ára: 22 499 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése